Taner Şanlıoğlu
1 min readMar 10, 2023
Eli belinde motifi

STALKER/ İZ SÜRÜCÜ Eğitim Duyurusu

2023 yılının ilk online eğitimini 23 Mart Perşembe akşamı saat 20:00'de Zoom üzerinden yapacağız.💫

Heyecan verici bir eğitim olacak, yaşamın bizden saklanan, kendini dikkatsiz gözlere açmayan yanının/izinin peşinden gideceğiz...

Bunu yaparken bazı araçlar kullanacağız. Kutsal geometri üzerine yazdığım, ancak yayınlamadığım kitabımda anlattıklarımı, Anadolu'da yüzlerce yıl boyunca işlenen kilim motiflerinin, yaşamlarımızda sürekli karşılaştığımız desenlerin, görme biçimlerinin, rüyaların, döngülerin, mitolojinin yaşamlarımızdaki görünmez ancak duyulur izlerini süreceğiz...

Bu eğitim, duyduğunuz birçok şeyi ilk defa öğreneceğiniz yanılsaması altında ilerleyecek olsa da, aslında bir yeniden hatırlama prosesi olarak devam edecek. Kaybedilen bilincin geri çağrılması/Total Recall/Anamnesis/ yeniden hatırlamanın ne demek olduğuna aşinalık kazanacaksınız. Eğitim akşamı size yeni araçlarla, yeni bir şeyler öğretmekten ziyade aslında zaten bildiğiniz ancak henüz farkında olmadığınız cevherin bir yeniden "hatırlatma protokolü"nü sunacağım.

Eğitim ismi: Stalker/İz sürücü

Eğitim tarihî: 23 Mart 2023

Eğitim saati: 20:00- 22:30

Katılım ücreti: 300 TL.

Kayıt için: tanersanlioglu@gmail.com adresine mail atabilirsiniz 💫

Görüşmek üzere ✨